Search This Blog

Wednesday 3 August 2016

KHASIAT dan rahsia SERUM

khasiat SERUM


11 RAHSIA Kebaikkan SERUM yg Anda Tidak Ketahui

Serum adalah keajaiban industri kosmetik yg dicipta hampir tanpa kimia, dirumus menggunakan ektraks tumbuhan herba dan natural mineral. Di sini kami senaraikan 11 kebaikkan Serum yg telah diuji.

1) Menapis UV
Jika kulit terdedah pada matahari akan menyebabkan sun burn, kulit menjadi merah panas dan hitam. Tahukan anda penggunaan serum sebelum keluar akan memelihara kulit anda dari sun burn.

2) Merawat Luka dan Ulcer
Kandungan Natural mineral dan herba perubatan didlm serum... membantu merawat luka dan ulcer kulit. Luka cepat kering dan Serum bersifat antiseptic dlm melawan kuman.

3) Mengecutkan Jerawat
Serum menghentikan pertumbuhan jerawat... dengan mengecutkan. Setelah jerawat dikecut dan dikeluarkan dari muka anda... kulit akan tampil flawless dan lebih cerah.

4) Mengecilkan Pori Pori Kulit
Pori -pori kulit yg berlubang besar menyebabkan kotoran berkumpul dan menumbuhkan jerawat. SERUM mengecilkan pori-pori kulit sekaligus mengelakkan pelbagai sakit kulit lain

5) Merawat Psoriasis
Kandungan serum dapat merawat kulit psoriasis

6)Melawan Eczema
Serummempunyai keupayaan utk melawan Eczema, pemakaian Serum dapat merawat ruam ruam Eczema dan mencantikkan kulit

7) Mengurangkan Kedutan
Wanita BENCI kan Penuaan... mereka tidak suka dilihat hodoh apatah lg oleh suami. Serum adalah jawapan pada masalah kulit tua... kandungannya menhilangkan tanda tanda penuaan.

8) Anti-Kelemumur
Tiada yg sedar... Serum bersifat anti kelemumur. Serum dicipta utk kulit, kajian seterusnya mendapati... Serum juga baguss utk melawan kelemumur.

9) Merawat Masalah Kulit
Kandungan herbanya terbaik dlm membantu merawat masalah kulit seperti inflamasi, ruam ruam dan sebagainya. Jadikan serum teman kulit anda

10) Berkelembapan Tinggi
Serum dirumus dgn kelembapan yg tinggi. Ini mengelakkan kulit menjadi kering, berkedut. Natural Moisturizer.

11) Merawat Masalah Psikologi Kulit
Ramai yg begitu berhati hati dlm memilih produk utk kulit. Kadang-kadang sampai begitu rumit syarat pemilihannya... Tanpa Kimia... Nak natural sahaja. Produk seperti ini sukar ditemui. Akhirnya tidak menggunakan apa apa pun utk penjagaan kulit.

Ini dipanggil "Anxious". Dengan adanya serum yg direka hampir tanpa kimia, anda tidak perlu bersusah hati lagi... ianya Halal dan Natural. Tiada kesan kesihatan yg buruk.



Moga Info ini memberi Jawapan kepada anda yg tercari cari Produk TERBAIK pada HARGA MAMPU MILIK. Dapatkan hari ini


wA 0173307080







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...